5 rețete irezistibile de smoothie pentru o vară fierbinte

Smoothie-ul este o băutură gustoasă, preparată din fructe și legume care oferă o proporție ridicată de proteine de înaltă calitate și carbohidrați care asigură necesarul de energie, dar în special este o băutură bogată în vitamine și minerale benefice. Încercați noile rețete de smoothie bogate în ingrediente sănătoase, gustoase și de calitate.

        

1. Smoothie cu zmeură și aromă de nucă de cocos

Ingrediente:

       

Mod de preparare:

Introducem în blender laptele, zmeura, banana, semințele de chia și ½ de cupă de proteină Just Whey, după care le mixăm bine. Noi am folosit proteina cu aromă de White Chocolate Coconut (ciocolată albă - nucă de cocos), dar la fel de bine voi puteți folosi și alte arome, în funcție de preferințele voastre. Opriți blenderul și smoothie-ul poate fi servit!

      
      Smoothie cu zmeură și nucă de cocos - rețete fitness
         
                            

2. Smoothie cu căpșuni și aromă de vanilie 

Ingrediente:

        

Mod de preparare:

Punem laptele de soia în blender și treptat adăugăm migdale, ½ de banană și căpșuni. După care mai introducem 1 linguriță de sirop de agave și ½ de cupă proteină Just Whey cu aromă de vanilla ice cream. Mixăm foarte bine toate ingredientele, după care putem savura un smoothie răcoritor.

                                

Smoothie cu căpșuni și vanilie - rețete fitness

                           

3. Smoothie cu cireșe și aromă de ciocolată

Ingrediente:

       

Mod de preparare:

Introducem în blender laptele cu conținut scăzut de grăsimi, cireșele, banana și 10 g din proteina Just Whey cu aromă de chocolate milkshake. Pentru un gust și mai delicios, puteți adăuga 2 lingurițe din untul nostru de arahide sub formă de pudră. Poftă bună!

                            

Smoothie cu cireșe și ciocolată - rețete fitness

                              

4. Smoothie cu nectarine și iaurt

Ingrediente:

  • 150 ml lapte cu conținut scăzut de grăsime
  • 70 g zmeură
  • 150 g nectarine
  • 2 linguri de iaurt
  • Sirop de agave în funcție de preferință
        

Mod de preparare:

Adăugăm în blender laptele, iaurtul, zmeura și nectarina. Smoothie-ul este și mai gustos dacă mai adăugați sirop de agave sau siropul nostru delicios fără calorii cu aromă de ciocolată albă. Yummy!

                             

Smoothie cu nectarine și iaurt - rețete fitness

                     

5. Smoothie cu afine și aromă de nucă de cocos

Ingrediente:

      

Mod de preparare

Mixați bine în blender laptele de soia și banana, după care adăugați afine, 15 grame de proteină Just Whey cu aromă de white chocolate coconut, iar pentru un plus de aromă adăugați puțină scorțișoară. Pentru un gust și mai delicios puteți adăuga în smoothie și siropul fără calorii cu aromă de hazelnut choco.

      

Smoothie cu afine și aromă de nucă de cocos - rețete fitness

                                          

Sperăm că v-am stârnit curiozitatea cu aceste rețete minunate și vă recomandăm să le încercați fără ezitare. Care este rețeta voastră preferată de smoothie? Scrieți-ne răspunsul în comentarii și dacă v-a plăcut articolul, vă rugăm să îl distribuiți.