Cele mai noi știri din lumea fitnessului | GymBeam Blog

  1. Chlorella - algă de apă dulce și efectele ei asupra sănătății

    Chlorella - algă de apă dulce și efectele ei asupra sănătății

    Chlorella este o algă algă unicelulară care se dezvoltă în apa dulce și care ascunde nenumărate beneficii pentru organismul uman. Aflați cum poate să vă sprijine sănătatea!

  2. Simptomele testosteronului scăzut și lupta împotriva acestora

    Simptomele testosteronului scăzut și lupta împotriva acestora

    Testosteronul este un hormon produs de organism care, pe lângă faptul că afectează dorința sexuală, promovează creșterea masei musculare și denistății osoase. Dar care sunt simptomele unui nivel scăzut de testosteron și cum poate fi combătut? Aflați mai multe!

  3. Cele mai bune 4 exerciții pentru modelarea mușchilor șoldului

    Cele mai bune 4 exerciții pentru modelarea mușchilor șoldului

    Atunci când vă antrenați partea inferioară a corpului, nu trebuie să uitați de mușchii șoldului deoarece neglijarea acestora vă poate provoca probleme de sănătate. Vă prezentăm 4 exerciții eficiente, în special exerciții simple cu ajutorul cărora vă veți întări și dezvolta musculatura șoldului!

  4. Magneziul, un mineral esențial pentru sănătate și pentru masa musculară

    Magneziul, un mineral esențial pentru sănătate și pentru masa musculară

    Magneziul este un mineral cheie în corpul uman, dar din păcate multe persoane îl neglijează. Carența de magneziu este un fenomen comun, de care suferă cea mai mare parte a populației. Aici puteți afla care sunt cauzele deficienței de magneziu și cum le puteți evita.

  5. Acid d-aspartic sau DAA - tot ce trebuie să știți despre acest supliment

    Acid d-aspartic sau DAA - tot ce trebuie să știți despre acest supliment

    Acidul d-aspartic, cunoscut și sub prescurtarea de DAA, crește nivelul testosteronului, ajută la creșterea masei musculare și stimulează activitatea cerebrală. Cui îi este destinat acest produs și care este doza zilnică care nu trebuie depășită?

  6. Cele mai bune 9 exerciții cu banda elastică de rezistență pentru întărirea abdomenului

    Cele mai bune 9 exerciții cu banda elastică de rezistență pentru întărirea abdomenului

    Banda elastică de rezistență - Crossband este un accesoriu foarte util, care duce antrenamentele la un cu totul alt nivel de intensitate. Acestă bandă este disponibilă în diverse variante de rezistență (4-65 kg), oferindu-vă posibilități nelimitate pentru efectuarea exercițiilor fizice, iar în acest articol vă vom prezenta cele mai bune exerciții cu această bandă pentru întărirea mușchilor abdominali!