Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Instrucțiuni și sfaturi

  1. Supraantrenament - adevăr sau mit?

    Supraantrenament - adevăr sau mit?

    Dacă faceți exerciții de ceva vreme, cu siguranță ați auzit de supraantrenament. Este totuși un mit sau un fapt real, care pe bună dreptate îi sperie pe sportivi? Citiți acest articol în care am analizat sindromul de supraantrenament din punct de vedere științific.

  2. 10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi

    10 tipuri de exerciții pe care le puteți face atunci când aveți dureri de genunchi

    Mulți dintre voi se confruntă cu dureri de genunchi și de aceea nu vă puteți dedica pe deplin exercițiilor fizice. Așadar, v-am pregătit câteva sfaturi despre cum să faceți exerciții atunci când vă dor genunchii, precum și o selecție a celor mai bune exerciții pentru picioare și coapse. 

  3. 6 exerciții eficiente pentru un abdomen bine definit

    6 exerciții eficiente pentru un abdomen bine definit

    În cele ce urmează, vă dezvăluim 6 tipuri de exerciții garantate pentru obținerea unui abdomen ferm și bine definit. Așadar, spor la citit! Și nu uitați, pentru a arăta bine pe timpul verii, trebuie să vă antrenați pe tot parcursul anului. 

  4. Cele mai bune 5 rețete fitness pentru completarea substanțelor nutritive după antrenament

    Cele mai bune 5 rețete fitness pentru completarea substanțelor nutritive după antrenament

    Ce este bine să mâncați după antrenament? Este o întrebare care îl urmărește pe orice sportiv care ia în serios planurile sale de antrenament. Tocmai de aceea, am decis să vă oferim informații importante despre nutriție după antrenamente. 

  5. Ce este un calculator IMC (BMI) și oferă oare date precise

    Ce este un calculator IMC (BMI) și oferă oare date precise

    Deși vă antrenați și mâncați sănătos, totuși ați obținut un IMC (BMI) ridicat? Unde s-a produs greșeala? În articolul nostru vă explicăm când valorile unui BMI ridicat nu înseamnă stare de obezitate și de ce bodybuilderii nu ar trebui să se bazeze pe aceste valori.   

  6. Leucina și utilizarea eficientă a acesteia pentru creșterea și regenerarea masei musculare

    Leucina și utilizarea eficientă a acesteia pentru creșterea și regenerarea masei musculare

    Procesele chimice din organismul uman sunt importante pentru formarea mușchilor și a reducerii grăsimii corporale. În cele ce urmează vă prezentăm câteva date despre leucina, un aminoacid mult mai important decât credeți. Aici veți afla despre cum puteți folosi leucina pentru creșterea masei musculare.  

Pagina