Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Dietă și stil de viață sănătos

  1. Cum se calculează rata metabolică bazală și consumul zilnic de energie?

    Cum se calculează rata metabolică bazală și consumul zilnic de energie?

    Funcționarea corectă a organismului și menținerea greutății corporale optime necesită un echilibru între aportul caloric și consumul de energie. Există diverse formule pe care le puteți utiliza pentru a calcula rata metabolismului bazal, care insumează caloriile pe care le arde corpul vostru, chiar și când nu faceți nimic. Valorile obținute cu ajutorul acestor formule vă pot ajuta să calculați consumul zilnic de energie, care este util pentru menținerea unui stil de viață sănătos.

  2. Cum vă dați seama dacă antrenorul sau nutriționistul online este un profesionist?

    Cum vă dați seama dacă antrenorul sau nutriționistul online este un profesionist?

    Vă gândiți să apelați la un antrenor online pentru a obține o formă fizică mai bună? Sfaturile lui vă pot ajuta, dar vă pot face și rău. Este important să alegeți un profesionist și nu o persoană care are doar un certificat de antrenor obținut la un seminar de weekend. Vedeți care sunt modalitățile prin care puteți afla dacă antrenorul online este un profesionist și dacă dieta propusă de el este cea potrivită.

  3. Quinoa - o cereală fără gluten și un super-aliment bogat în proteine, fibre și vitamine

    Quinoa - o cereală fără gluten și un super-aliment bogat în proteine, fibre și vitamine

    Quinoa este un super-aliment exotic plin de proteine, fibre, vitamine și minerale. Aceste semințe albe, roșii sau negre oferă multe beneficii organismului. Descoperiți semințele pe care incașii le numeau „mama cerealelor”.

  4. De ce mâncăm mai mult în perioada carantinei?

    De ce mâncăm mai mult în perioada carantinei?

    Perioada de carantină cu siguranță nu este o perioadă plăcută. Multe persoane mănâncă nesănătos sau se supraalimentează în această perioadă. Care este cauza? Aflați împreună cu noi de ce mâncăm mai mult în perioada carantinei și cum putem să evităm aportul excesiv de calorii.

     

  5.  Turmeric - un condiment cu efect antiinflamator și bogat în antioxidanți

    Turmeric - un condiment cu efect antiinflamator și bogat în antioxidanți

    Turmericul este un condiment binecunoscut, iar popularitatea sa crește și în zona noastră. Este excepțional datorită culorii sale galben intens și datorită gustului interesant, însă turmericul este cunoscut și pentru efectele sale beneficee asupra sănătății. Descoperiți o sursă naturală de antioxidanți cu efecte antiinflamatorii.

  6. Înlocuitorii zahărului - ce îndulcitor este potrivit pentru voi?

    Înlocuitorii zahărului - ce îndulcitor este potrivit pentru voi?

    Când începeți o dietă, primul aliment pe care îl excludeți din meniul vostru este zahărul. Conține multe calorii și atunci când este consumat în cantități mari poate provoca obezitate. În plus, creează cu adevărat dependență. Respectarea unei diete stricte, fără zahăr poate fi dificilă. Din fericire, există o serie de îndulcitori eficienți și sănătoși, care au un conținut scăzut de calorii și care înlocuiesc cu ușurință zahărul și alungă pofta de dulce. Care sunt aceștia?

Pagina