Listă de exerciții: triceps și mușchii antebrațului

Tricepsul, adică mușchiul brațului constituit din trei capete, este localizat pe partea posterioară a brațului. Este singurul mușchi care efectuează mișcările din articulația cotului, așa că nu ar trebui să-l subestimezi. Deoarece tricepsul are mai multă masă musculară decât bicepsul, antrenamentul său este mai dificil. Vezi câteva sfaturi despre cum să antrenezi mușchiul triceps în mod corect.

 

Cele mai bune exerciții pentru triceps

 

 

Lying Dumbbell French press: presă franceză cu gantera din poziția culcat

 

 

Close Grip Bench press: bench press cu priză îngustă

 

 

Dumbbell overhead extension: extensie cu ambele mâini după cap

 

 

Dumbbell triceps extension: extensie cu o mână după cap

 

 

Cable triceps extension: extensii triceps la scripete

 

 

Single arm cable extension: extensii triceps la scripete cu o singură mână 

 

 

Overhead cable extension: extensii triceps la scripete deasupra capului

 

 

Dumbbell kick backs: extensie triceps pe bancă

 

 

Triceps Bar Dips: flotări la paralele

 

 

Bench dips: flotări triceps pe bancă

 

 

Push ups for triceps: 5 variante de flotări pentru întărirea tricepsului

 

 

Bonus: tutorial video cu cele mai bune exerciții pentru triceps + explicarea tehnicii

 

 

Mușchii antebrațului sunt o parte musculară foarte importantă, dar deseori neglijată. În general, antebrațele și încheieturile sunt o parte importantă a antrenamentelor tale, deoarece le implici atunci când iei ganterele în mâini și te pregătești pentru antrenamentele pentru biceps și triceps. Cele mai bune exerciții pentru întărirea mușchilor antebrațului sunt enumerate mai jos.

 

Cele mai bune exerciții pentru mușchii antebrațului

 

Dumbbell wrist curls: ridicarea ganterei cu palma în sus folosind încheietura mâinii

 

 

Cable wrist curl: întărirea încheieturii prin tragerea cabului cu palmele în sus

 

 

Farmers walk: mersul fermierului

 

 

Wrist roller: Rulare pentru încheietura mâinii

 

 

Bonus: tutorial video cu cele mai bune exerciții pentru mușchii încheieturii și antebrațului

 

 

Credem că te-am inspirat cu aceste exerciții pentru triceps și mușchii antebrațului și le vei încerca la următorul antrenament. După părerea ta, care sunt cele mai bune exerciții pentru brațe și mâini? Spune-ne în comentarii. Dacă ți-a plăcut acest articol nu uita să-l susții prin like și share.