Rețete fitness: brioșe cu quinoa pentru micul dejun

Quinoa este un aliment extraordinar, ce conține cei nouă aminoacizi esențiali și prin urmare reprezintă o sursă completă de proteine. Doar 1 singură ceașcă de quinoa conține 8 g de proteine, 5 g de fibre, fier, magneziu, acid folic și acizi grași omega-3 pentru sănătatea inimii. Acționează ca un antiinflamator, are un efect pozitiv asupra inimii și vaselor de sânge. Nu conține gluten și de aceea quinoa este recomandată persoanelor care țin o dietă fără gluten.

               

Dacă v-ați săturat să pregătiți quinoa ca și garnitură pentru felurile principale, încercați această rețetă fitness de brioșe cu quinoa. Ca de fiecare dată, vă propunem rețte rapide și sănătoase. Încercați rețeta noastră de brioșe gustoase pentru micul dejun cu quinoa, care vă oferă toate substanțele nutritive necesare și vă pregătesc pentru o zi dificilă.

                      

Rețetă fitness cu Quinoa - Brioșe

                   

Pentru 12 bucăți de brioșe avem nevoie:

  • 100 g șuncă (cu un conținut minim de 85 carne)
  • 100 g cașcaval cu grăsime de 30%
  • 100 g quinoa
  • 100 g dovlecel
  • 3 ouă
  • Un pumn de frunze de pătunjel

                              

Modul de preparare:

Fierbem quinoa (fierbem la fel ca și orezul, în apă cca. 20 de minute) excesul de apă se aruncă. Radem dovlecelul și cașcavalul pe răzătoarea mare, iar șunca și pătrunjelul tăiem în bucăți mici. La final, adăugăm ouăle și omogenizăm foarte bine.

                                 

Rețetă fitness cu Quinoa - Brioșe

                                     

Punem compoziția în forme de brioșe.

                          

Rețetă fitness cu Quinoa - Brioșe

                                        

Coacem cca. 30 de minute la 200°C.

                                      

Rețetă fitness cu Quinoa - Brioșe

                                      

Voila! Brioșele cu quinoa sunt gata! Vizionați videoclipul nostru pentru a pregăti această rețetă simplă.

                                                            

                               

Scrieți-ne în comentarii dacă doriți să încercați această rețetă. În cazul în care v-au plăcut, vă rugăm să distribuiți mai departe.