Lista de exerciții - bicepși

În cea de a patra parte a seriei noastre de articole cu denumirea „Lista de exerciții”, ne-am focusat pe grupa musculară - bicepși. La fel ca și în articolul precedent, la fiecare exercițiu am adăugat un videoclip ilustrativ, pentru a vă scuti de căuturile îndelungate pe Google. 

 

Bicepși

Cea mai îndrăgită grupă musculară a bărbaților. Este evident, deoarece bărbații reușesc să fie atrăgători prin prisma aceștor mușchi (cel puțin așa susțin colegii mei). Cu toate acestea, un biceps bine definit este marca unui plan de antrenament reușit. Trebuie totuși, menționat că, dacă vreți un biceps bine lucrat, nu trebuie să uitați nici de exercițiile pentru triceps, pentru a obține rezultate optime și a crea un echilibru. 

 

 

Barbbell Curls: flexii cu haltera


 


Close Grip Barbbell Curl: ridicări cu prindere îngustă cu haltera


 


Reverse Grip Barbell Curl: flexii cu bara cu priză inversă


 

EZ Bar Curl: flexii cu bara pentru biceps 



 


EZ Bar Preacher Curl: flexii pentru biceps cu sprijin pe cot


 

Alternating Hammer Curls: flexii alternative ciocan

 

 

 

Hammer Dumbbell Curl: flexii ciocan cu gantere

 


 


Incline Dumbell Curls: flexii cu gantere la banca înclinată

 

 


Lying Dumbbell Curl: flexii cu gantere din înclinat

 

 


Single Arm Preacher Curl: flexii cu o mână 

 


 


Preacher Hammer Dumbbell Curls: flexii ciocan cu gantera cu sprijin pe coate

 


 

Standing Zottman Dumbbell Curl: Flexii Zottman cu gantere pentru biceps

 

 

 

Cable Rope Hammer Curls: flexii ciocan cu sfoara la scripete

 


 


Cable Preacher Curls: flexii la scripete cu sprijin pe coate

 


 


Lying Straight Bar Cable Curls: flexii pentru biceps la scripete din poziția culcat

 


 


Lying High Cable Curls: flexii pentru biceps la scripete din poziția culcat

 


 


Machine Preacher Curls: flexii biceps la aparat

 


 


Chin Ups: tracțiuni la bară cu priză îngustă

 


 


Standing Barbbell Curl: tracțiuni cu haltera sau bara Z din picioare

 


 


Standing – Sitting Dumbbell Curl: flexii cu gantere din piciaore sau din șezut 

 

 

 


Hamer Curl, Palm-Up Curl: flexii biceps din picioare/din șezut cu gantere sau cu bara 

 


 


Barbell Reverse Curl, Carbell Pronation Curl: flexie biceps cu haltera din picioare cu priză în pronație

 


 


Wide-Grin Barbell Curl: flexii biceps cu haltera din picioare cu priză largă

 


 


One-Arm, Dumbbell Concentration Curl: flexii biceps izolată cu gantera cu sprijin pe cot din șezut și din aplecat

 


 


Cheat Curl: flexii din picioare

 


 


Preacher Curl/ Scott curl: flexii la banca Scott 

 


 


One-Arm Cable Curl: flexie pentru antebraț la scripete - cu o mână

 


 

 

Lying Cable Curl: flexii biceps izolate din culcat la scripete

 

 

 

Suntem convinși că această listă cu exerciții pentru bicepși v-a ajutat. Împărtășiți cu noi, în comentarii exercițiile pe care le faceți voi sau distribuiți acest articol și cu siguranță, îi veți ajuta și pe prietenii voștri.