Lista de exerciții - bicepși

În cea de a patra parte a seriei noastre de articole cu denumirea „Lista de exerciții”, ne-am focusat pe grupa musculară - bicepși. La fel ca și în articolul precedent, la fiecare exercițiu am adăugat un videoclip ilustrativ, pentru a vă scuti de căuturile îndelungate pe Google. 

Bicepși

Cea mai îndrăgită grupă musculară a bărbaților. Este evident, deoarece bărbații reușesc să atragă femeile cu acești mușchi (cel puțin așa susțin colegii mei). Cu toate acestea, un biceps bine definit este marca unui plan de antrenament reușit. Trebuie totuși menționat, că dacă vreți un biceps frumos, nu trebuie să uitați nici de exercițiile pentru triceps pentru a obține un echilibru și rezultate optime. 

 

Barbbell Curls: flexii cu haltera

 

 

 


Close Grip Barbbell Curl: flexii cu haltera cu priză îngustă 

 

 


Reverse Grip Barbbell Curl: flexii pentru biceps cu haltera cu prindere inversă 

 

 

 

EZ Bar Curl: flexii biceps cu bara Z

 


 


EZ Bar Preacher Curl: flexii biceps cu bara Z sprijinit pe coate

 

 


Alternating Hammer Curls: flexii alternative ciocan

 

 

 

Hammer Dumbbell Curl: flexii ciocan cu gantere

 


 


Incline Dumbell Curls: flexii cu gantere pe bancă înclinată

 

 


Lying Dumbbell Curl: flexii cu gantere din culcat

 

 


Single Arm Preacher Curl: flexii cu o mână cu sprijinul cotului

 


 


Preacher Hammer Dumbbell Curls: flexii ciocan cu gantere cu sprijinul pe coate

 


 

Standing Zottman Dumbbell Curl: Flexii Zottman cu gantere din picioare

 

 

 

Cable Rope Hammer Curls: flexii ciocan la cablu 

 


 


Cable Preacher Curls: flexii la scripete cu sprijinul pe coate

 


 


Lying Straight Bar Cable Curls: flexii pentru biceps pe scripete la cablu din poziția culcat

 


 


Lying High Cable Curls: flexii pentru biceps  cu scripetele poziționat sus din poziția culcat

 


 


Machine Preacher Curls: flexii biceps pe stand

 


 


Chin Ups: tracțiuni la bară cu priză supinată

 


 


Standing Barbbell Curl: tracțiuni biceps cu haltera sau bara Z din picioare

 


 


Standing – Sitting Dumbbell Curl: flexii cu gantere din piciaore sau din șezut 

 

 


Hamer Curl, Palm-Up Curl: flexii biceps din picioare/din șezut cu gantere sau cu o ramă specială cu mânere verticale

 


 


Barbell Reverse Curl, Carbell Pronation Curl: flexie biceps cu haltera din picioare cu priză în pronație

 


 


Wide-Grin Barbell Curl: flexii biceps cu halteră în picioare în supinație, priză largă

 


 


One-Arm, Dumbbell Concentration Curl: flexie biceps izolată cu ganteră cu cotul sprijinit pe partea interioară a coapsei deasupra genunchiului în poziția de șezut din aplecat

 


 


Cheat Curl: flexii din picioare

 


 


Preacher Curl/ Scott curl: flexii la banca Scott


 


One-Arm Cable Curl: flexia antebrațelor pe brațe la scripete - cu o mână

 


 

 

Lying Cable Curl: flexii biceps izolate din culcat pe spate pe scripete fixat sus 

 

 

 

Suntem convinși că această listă cu exerciții pentru bicepși v-a ajutat. Împărtășiți cu noi, în comentarii exerciții pe care le faceți voi sau distribuiți acest articol și cu siguranță, îi veți ajuta și pe prietenii voștri.