Alegeți la micul dejun granola crocantă cu multe fibre

Crocantă, sănătoasă și o sursă bogată de fibre, granola este o alegere ideală pentru un mic dejun fitness. Pe lângă faptul că vă oferă o senzație de sațietate, vă oferă și doza necesară de energie pentru întreaga zi. Încercați această rețetă de granola de casă pe care oricine o poate prepara. Cu siguranță veți aprecia gustul delicios și textura crocantă.

       

Rețetă pentru granola crocantă la micul dejun

Ingrediente:

                                                                         

Mod de preparare:

Într-un bol mare amestecăm fulgii de de alac, quinoa, uleiul de cocos, alunele măcinate, untul de arahide, cacao și siropul de agave. Toate aceste ingrediente le amestecăm foarte bine, le așezăm în tavă și coacem timp de 20 de minute la o temperatură de 180°C. După primele 10 minute mai amestecăm încă o dată pentru a se coace pe ambele părți. Când este gata se scoate din cuptor și se servește caldă. Poftă bună!  

                            

Micul dejun granola bogat în fibre                                                                    

Veți încerca această rețetă de granola de casă? Scrieți-ne ce obișnuiți să serviți la micul dejun și cât de des vă permiteți un mic dejun dulce. Dacă v-a plăcut această rețetă și o veți și încerca, nu uitați să distribuiți acest articol.