Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Acizi grași omega

Acizi grași omega

Acizi grași omega

Acizii grași Omega sunt o componentă de bază a grăsimilor ”benefice” și ajută la îmbunătățirea funcției creierului, reglează tensiunea arterială, colesterolul și susțin imunitatea. Aceștia se numără printre substanțele nutritive esențiale și, prin urmare, este necesar să îi suplimentăm cu ajutorul unei diete potrivite sau prin suplimente.

vezi mai mult

Acizii grași Omega sunt împărțiți în omega-3 și omega-6 polinesaturați esențiali, pe care organismul nu îi poate produce singur, și acizii grași omega-9 mononesaturați. Aceștia sunt cel mai frecvent prezenți în alimentație și nu sunt unii dintre aminoacizii esențiali, deoarece sinteza lor are loc în corpul uman.

Beneficiile acizilor grași omega 3-6-9

Există multe motive pentru care este necesar și chiar indispensabil să avem grijă de suplimentarea acizilor grași omega. Uitați-vă la cele mai importante și cele mai benefice pentru sănătate:

  • îmbunătățesc funcționarea creierului

  • reglează tensiunea arterială și colesterolul

  • susțin sistemul imunitar

  • au un efect pozitiv asupra bolilor autoimune

  • acționează antiinflamator și previn apariția infecțiilor

  • reduc riscul de ateroscleroză

  • sunt o prevenție eficientă a atacului de cord

  • încetinesc procesul de îmbătrânire

  • sunt benefici în cazul bolilor neurologice și psihiatrice

  • reduc riscul de diabet zaharat

  • ajută la problemele cu psoriazis

  • protejează ADN-ul de radiațiile UV, reducând perspectivele cancerului de piele

  • reduc riscul nașterii premature

  • ameliorează senzația de stres și agresivitate la copii și adulți

  • ajută la ameliorarea menstruației dureroase

  • cresc performanța și rezistența fizică

Sursele acizilor grași omega

Sursele naturale de omega-9 includ uleiurile vegetale - în principal, uleiul de măsline și uleiul de rapiță. Nu ne întâlnim cu deficitul de acizi grași omega-9, deoarece sunt prezenți în alimentele obișnuite și, de asemenea, organismul este capabil să îi creeze singur.


Acizii grași Omega-6 sunt prezenți în semințele de pepene roșu și floarea soarelui, de asemenea, în nuci și boabe de soia, în rapiță, porumb sau arahide.


Dacă tot este vorba de acizii grași omega-3, nu putem să uităm de clasificarea acestora în ALA (acid alfa-linolenic), DHA (acid docosahexaenoic) și EPA (acid eicosapentaenoic). Este important să primim o combinație completă a celor trei ALA + DHA + EPA, dar, fiecare dintre aceștia sunt disponibili într-un alt produs alimentar.

Acidul ALA se obține din ulei de in, semințe de dovleac, nuci, într-o cantitate mică în soia, ulei de măsline sau germeni de grâu.

        

Sursa EPA și DHA este grăsimea din carne de pește. Din peștele de mare, în special ton, macrou, hering, sardine, somon, hamsii. Din peștele de apă dulce, peladi, lipan, păstrăv, somn și crap. Se poate înlocui și sub forma uleiului de pește.



De obicei, elementul deficitar în organism este combinația de acizi grași omega-3. În timpul în care cineva primește o cantitate suficientă de ALA din alimentație, îi lipsesc EPA și DHA deoarece nu consumă pește. În acest caz, recomandăm suplimentarea de omega-3 sub formă de tablete sau sub formă lichidă, ca ulei de pește.


Când apelăm la suplimentarea aportului de acizi grași omega 


Potrivit experților, ar trebui să includem peștele în meniu de 2 ori pe săptămână pentru a obține cantitatea necesară de acizi grași omega-3, reducând în același timp riscul de tulburări cerebrovasculare cu până la 6%.



Cu toate acestea, mirosul specific și aroma de pește, alergiile sau stilul de viață, împiedică la majoritatea persoanelor consumul de pește într-o astfel de cantitate. În general, românii consumă foarte puțini pește. Numai 18% dintre români consumă pește cel puțin o dată pe săptămână, iar media europeană este de până la 42%. Grupurile de risc sunt în special, copiii, femeile însărcinate și cele care alăptează, veganii și persoanele în vârstă, care ar trebui să apeleze la suplimente alimentare care conțin acizi grași omega. [1]

Când apelăm la suplimentarea aportului de acizi grași omega 


Potrivit experților, ar trebui să includem peștele în meniu de 2 ori pe săptămână pentru a obține cantitatea necesară de acizi grași omega-3, reducând în același timp riscul de tulburări cerebrovasculare cu până la 6%.



Cu toate acestea, mirosul specific și aroma de pește, alergiile sau stilul de viață, împiedică la majoritatea persoanelor consumul de pește într-o astfel de cantitate. În general, românii consumă foarte puțini pește. Numai 18% dintre români consumă pește cel puțin o dată pe săptămână, iar media europeană este de până la 42%. Grupurile de risc sunt în special, copiii, femeile însărcinate și cele care alăptează, veganii și persoanele în vârstă, care ar trebui să apeleze la suplimente alimentare care conțin acizi grași omega. [1]


Administrarea recomandată de acizi grași omega 

Un efect benefic este obținut cu un aport zilnic de 250 mg de EPA și DHA. Pentru creșterea efectului, recomandăm utilizarea acizilor grași Omega împreună cu vitamina B


Mai multe informații legate de acizii grași omega puteți găsi în articolul nostru Acizi grași omega-3: îi consumați în cantitate suficientă și în proporția corectă cu omega-6?

ascundeți descrierea
Set Ascending Direction
per pagină
Preț de la - până la
Shopping Options
Producător
Gramaj (g)
Volum (ml)
Tablete
Culoare
Aromă
Dimensiune
Capsule
Material
Blend
Vegetarian
Vegan
Glutenfree
Lactose Free
Bio
  1. Omega 3 - GymBeam
    Evaluarea:
    94% (79)
    Preţ special   23,80 Lei
  2. Omega 3-6-9 - GymBeam
    Evaluarea:
    96% (23)
    Preţ special   28,90 Lei
  3. OMEGA 3 100 caps - Scitec nutrition
    Evaluarea:
    80% (1)
    Preţ special   52,00 Lei
  4. Ulei de pește Fish Oil - Optimum Nutrition
    Evaluarea:
    0% (0)
    Preţ special   69,90 Lei
Set Ascending Direction
per pagină
View as Grid Lista

4 Produse