Your company account is blocked and you cannot place orders. If you have questions, please contact your company administrator.

Semințe de cânepă decojite

Semințele de cânepă sunt o sursă completă de proteine care conțin toți aminoacizii, acizi grași omega-3 și omega-6 în raportul ideal de 1:3. Sunt alimente naturale, fără gluten, cu un gust delicat de nucă. Ele sunt cele mai eficiente pentru o alimentație corectă și celulele de construcție, masa musculară, sprijin pentru imunitate, pentru a îmbunătăți digestia, excreția și scăderea nivelului colesterolului.

Semințele de cânepă decojite - sursa completă de proteine și acizi grași omega

Semințele de cânepă sunt o sursă completă de proteine, deoarece conțin toți aminoacizii, inclusiv toți cei opt aminoacizi esențiali. Mai mult decât atât, conțin acizi grași esențiali omega 3 și omega 6, în mod ideal 1:3. Ei au un conținut foarte ridicat de acizi nesaturați atât de bază cât și acid linoleic (56%) și acid alfa-linolenic (18%). Aceste semințe sunt aproape magice, făcând parte dintr-o grupă de superalimente. Sunt alimente naturale și fără gluten. Ele au un gust delicat de alună și sunt destul de asemănătoare cu hrișca. Atunci când vorbim despre cânepă, oamenii reacționează de obicei cu teamă datorită acțiunii substanțelor psihotrope. Nu este nevoie să vă faceți griji, produsele din cânepă destinate utilizării alimentare sunt derivate în principal din semințele de soiuri tehnice.

  Seminte de canepa decojite

 

Semințele de cânepă sunt unice între toate semințele. conțin substanțe nutritive esențiale și sunt cele mai eficiente pentru alimentația corectă, având celule de construcție pentru masa musculară, sprijină imunitatea, îmbunătățește digestia și excreția. Grăsimile conținute în semințele de cânepă sunt "grăsimi bune", care au puterea de a elimina din corpul uman "grăsimile rele" (nivelul ridicat de colesterol și tensiunea arterială mare). Atunci când sunteți atenți la obiceiurile alimentare corecte, trebuie să faceți și puțină mișcare. Consumul regulat de semințe de cânepă poate elimina problemele de sănătate și restabili forța corpului uman.

 

Ce conțin semințele de cânepă?

Semințele de cânepă conțin 34% proteine, 44% grăsimi și 12% carbohidrați. Ele conțin toți aminoacizii, fibră, acizi grași de omega-3 și omega-6, minerale și vitamine esențiale, cum ar fi calciu, fier, magneziu, fosfor, cupru, potasiu, sodiu, zinc, seleniu, crom, vitamina E, B, A, C, acid folic, și acid pantotenic.

 

Semințele de cânepă și efectele acestora

  • Sprijină sistemul imunitar
  • Au proprietăți antiseptice
  • Protejează și sprijină înmulțirea celulelor
  • Alimentează celulele cu nutrienți esențiali
  • Ajută la digestie
  • Îmbunătățesc mișcările regulate ale intestinului
  • Furnizează corpului grăsimi bune
  • Reduc colesterolul rău (grăsimi rele)
  • Îmbunătățesc calitatea mușchilor
  • Sprijină creșterea și regenerarea musculară
  • Descompunerea metabolică a acidului lactic, responsabil pentru mușchi
  • Reduce durerea
  • Sprijună sistemul de detoxifiere, elimină metalele grele din organism
  • Asigură un fir de păr robust și unghii rezistente
  • Îmbunătățește calitatea pielii
  • Previn bolile cardiovasculare, atacul de cord și reduc colesterolul
  Seminte de canepa decojite
 

Alte efecte pentru organismul vostru

Semințele de cânepă conțin globulină. Vă întrebați ce este? Globulina este a treia proteină cea mai reprezentativă din corpul uman. Globulinele furnizează multe reacții enzimatice direct în plasmă. Mai ales ele sunt responsabile pentru sistemul natural de apărare al organismului care protejeaza corpul de atacurile organismelor străine dăunătoare. Organismul îl folosește pentru a produce anticorpi care atacă agenții infecțioși și nu-i lasă să invadeze organismul. Punerea în aplicare corectă a majorității funcțiilor corpului uman are nevoie de grăsimi, ca gamă largă de acizi grași. Sunt responsabile pentru funcționarea optimă a sistemului nervos, buna funcționare a creierului, starea pielii, sistemul cardiovascular, producția de hormoni. Semințele de cânepă conțin și acid gama-linolenic, care are proprietăți antioxidante și ajută la reducerea nivelului de colesterol.

 

Când și cum să folosiți semințele de cânepă?

Consumul zilnic de semințe de cânepă ar trebui sa fie 2 lingurițe (aproximativ 30g), iar acestea vor acoperi doza zilnică recomandată de acizi grași și proteine.


Le puteți adăuga în feluri de mâncare dulci sau sărate, salate de legume și fructe, piureuri, paste, sosuri, caș, budincă, milkshake-uri, salată de iaurt, brânză de vaci, carne sau orice aliment. De asemenea, le puteți utiliza ca înlocuitori ai cărnii sau peștelui. Semințele de cânepă înmuiate pot fi transformate în produse de bază non-animală sau lactate - lapte, brânză sau înghețată. Din semințele întregi se pot prepara dulciuri nutritive sănătoase și pot fi folosite și ca făină pentru pâine, paste și deserturi. Prin strivire se obține un ulei de calitate, potrivit pentru preparate reci.

  Seminte de canepa decojite

 

La ce să fiți atenți? Nu se macină semințele în cantități mari, deoarece acestea își pierd nutrienții.


Rețetă pentru lapte de cânepă

Pentru prepararea laptelui de cânepă aveți nevoie de aproximativ o cană de semințe nedecojite. Înmuiați-le în apă toată noaptea până când se desfac și apar semințele albe. Se strecoară și se clătesc. Adăugați semințele în shaker plus două căni cu apă. Se amestecă totul bine, până când va rezulta un lapte alb. Laptele de cânepă finit se poate bea simplu, sau poate fi aromatizat cu fructe, cum ar fi banane, căpșuni, zmeură, precum și sirop de arțar sau scorțișoară.

 

Tabelul valorilor nutriționale

Valori nutriționalev 100 g
Proteine30,6 g
Carbohidrați10,9 g
Fibre6 g
Grăsimi47,2 g
   din care acizi grași saturați5,2 g
   din care acizi grași nesaturați42 g
Omega 38,8 g
Omega 627,5 g
Recenzii clienți

Semințe de cânepă decojite

Write Your Own Review
Scrieți recenzia:Semințe de cânepă decojite
Rating-ul dvs
Categoria principală
Întrebările clienților

Semințe de cânepă decojite

Puneți o întrebare
Scrieți răspunsul